fAQ CLUBCURIOUS

Veelgestelde vragen & antwoorden over onze lidmaatschappen

donkerblauwe silhouetten tegen een lichtblauwe achtergrond

Hoe boek ik als lid mijn gratis tickets?

Voor toegang tot de tentoonstelling van ExhibitX gebruikt u uw fysieke lidmaatschapskaart of scant u uw Apple- of Google Wallet-pas die aan uw lidmaatschap is gekoppeld. U kunt uw lidmaatschapskaart downloaden naar uw Apple- of Google Wallet vanaf uw lidmaatschapspagina. Log hier in. (nu nog niet beschikbaar)

Om een ​​evenementticket met korting te boeken, logt u eerst in op uw lidmaatschapspagina. Klik vervolgens op 'Ledenticket' en u wordt doorgestuurd naar de ticketboeking in de ingelogde modus met toegang tot de ledenprijzen voor evenementtickets.

Kan ik mijn doorlopende lidmaatschap van maandelijks naar jaarlijks upgraden/wijzigen?

Ja, dat kan. Je kunt je lidmaatschap wijzigen/upgraden door op 'Accountinstellingen' te klikken wanneer je bent ingelogd op je lidmaatschapspagina. Klik vervolgens op 'Betalingen beheren', waar je je keuze kunt maken.

Ik heb een kortingscode voor lidmaatschappen. Hoe kan ik deze gebruiken/inwisselen?

Als u een kortingscode voor een specifiek lidmaatschap hebt, voer deze dan in bij de betaalstap onder 'Kortingscode toevoegen'. Klik op 'Kortingscode toevoegen' en voer de kortingscode in.

Zijn lidmaatschappen abonnementen?

Ja, alle lidmaatschappen zijn abonnementen die jaarlijks of maandelijks worden betaald. Jaarabonnementen zijn 12 maanden geldig en maandabonnementen 6 maanden. Aan het einde van de abonnementsperiode wordt het lidmaatschap automatisch verlengd en wordt de nieuwe betaling automatisch afgeschreven volgens het betalingsplan van het huidige lidmaatschap.

Hoe kan ik een abonnement/lidmaatschap opzeggen?

Als u uw lidmaatschap niet wilt verlengen, klikt u op 'Accountinstellingen' wanneer u bent ingelogd op uw account. Klik op 'Betalingen beheren' en vervolgens op 'Abonnement opzeggen'.

Als u dit doet voordat uw huidige lidmaatschap afloopt, wordt er na afloop van uw lidmaatschapsperiode geen bedrag afgeschreven. U heeft 14 dagen de tijd om op te zeggen vanaf het moment dat de nieuwe kosten in rekening zijn gebracht. Als u spijt heeft van uw aankoop en uw lidmaatschap wilt opzeggen, neem dan contact op met onze ledenservice en wij helpen u graag verder.

Ik wil een fysieke lidmaatschapskaart. Hoe kom ik eraan?

Uw fysieke lidmaatschapskaart kunt u ter plaatse registreren en aan uw lidmaatschap koppelen. Vraag ernaar bij uw volgende bezoek bij onze receptie!

Waar kan ik de lidmaatschapsvoorwaarden lezen?

De lidmaatschapsvoorwaarden vindt u hier.

Hoe kan ik mijn ledenkorting gebruiken in de winkel en het restaurant?

Om je lidmaatschapskorting overal te krijgen, toon je je lidmaatschapskaart of Apple/Google Wallet-pas waar je lidmaatschapstype staat. Download de Apple/Google Wallet-pas van je lidmaatschapspagina en log hier in. Lidmaatschapskortingen kunnen na aankoop niet worden verrekend.

HOE GEBRUIK IK MIJN LEDENKORTING IN DE WEBSHOP?

Om je ledenkorting in de webshop te gebruiken, log je bij het afrekenen eenvoudig in met je gebruikelijke inloggegevens. De korting wordt dan automatisch verrekend. De webshop vind je hier.

Ik wil een lidmaatschap cadeau doen, hoe doe ik dat?

Koop een cadeaubon die u ter plekke kunt inwisselen voor een lidmaatschap. Kom langs of koop een digitale cadeaubon die u per e-mail of sms ontvangt. Lees hier meer!

Ik heb een cadeaubon en wil lid worden. Hoe kan ik dat doen?

Kom langs op onze locatie om ClubCurious-lid te worden met een cadeaubon. Helaas accepteren we momenteel geen cadeaubonnen voor online aanmelding via de website.

Normaal gesproken zijn onze lidmaatschappen doorlopende abonnementen die jaarlijks of maandelijks aflopen. Als u echter met een cadeaubon betaalt, is het lidmaatschap slechts één jaar geldig. Wilt u uw lidmaatschap na deze periode verlengen, dan kunt u zich aanmelden met een betaalkaart die aan uw lidmaatschap is gekoppeld.

Meer vragen?

Als u hier geen antwoord op uw vraag kunt vinden, neem dan contact op.